با توجه به تعداد بالای مشتریان، کاربران و فنی بودن قالب سوالات، امکان ارائه خدمات پشتیبانی از طریق تماس تلفنی میسر نیست. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره، لطفا با ورود به حساب کاربری خود » از طریق بخش تیکت‌های پشتیبانی ، مورد را ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
 

جهت سهولت در پیگیری سفارشات، مشاهده گزارشات، ارسال تیکت و ثبت درخواست پشتیبانی، ایجاد امکان پیگیری درخواست ها و گفتگو با کارشناسان تقاضا می‌شود ابتدا در وب‌سایت مستر بازدید ثبت نام بفرمایید و سپس از طریق حساب کاربری خود اقدام به فعالیت در وب سایت نمایید.

جهت ثبت نام / ورود به حساب کاربری  خود اینجا کلیک نمایید.

مشاوره ثبت سفارش:

ثبت سفارشات صرفا از طریق وب سایت رسمی مستر بازدید قابل انجام است و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در خصوص نحوه سفارش گذاری، مشاوره قبل از خرید، انتخاب و پیشنهاد بهترین سرویس  و سایر موارد مرتبط می‌توانید از طریق حساب کاربری خود » بخش تیکت‌های پشتیبانی نسبت به ثبت سوالات اقدام فرمایید. کارشناسان  واحد پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

پشتیبانی سفارشات:

سفارشات در مستر بازدید به صورت کاملا اتوماتیک و سیستمی به محض ثبت سفارش انجام می‌شود. لذا پس از ثبت سفارش نیاز به ارسال هیچگونه پیام، تیکت و یا تماس با واحدهای مختلف مستر بازدید نیست. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص سفارشات ثبت شده با مراجعه به پنل کاربری خود » بخش تیکت‌های پشتیبانی می‌توانید نسبت به پیگیری سفارش مذکور اقدام نمایید.

ارسال پیام به مدیریت

"*" indicates required fields

ورود | ثبت نام