جهت سهولت در پیگیری سفارشات، مشاهده گزارشات، ارسال تیکت و ثبت درخواست پشتیبانی، ایجاد امکان پیگیری درخواست ها و گفتگو با کارشناسان تقاضا میشود ابتدا در وبسایت مستر بازدید ثبت نام بفرمایید و سپس از طریق حساب کاربری خود اقدام به فعالیت در وب سایت نمایید.
مشاوره ثبت سفارش:
ثبت سفارشات صرفا از طریق وب سایت رسمی مستر بازدید قابل انجام است و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در خصوص نحوه سفارش گذاری، مشاوره قبل از خرید، انتخاب و پیشنهاد بهترین سرویس و سایر موارد مرتبط میتوانید از طریق حساب کاربری خود » بخش تیکتهای پشتیبانی نسبت به ثبت سوالات اقدام فرمایید. کارشناسان واحد پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.
پشتیبانی سفارشات:
سفارشات در مستر بازدید به صورت کاملا اتوماتیک و سیستمی به محض ثبت سفارش انجام میشود. لذا پس از ثبت سفارش نیاز به ارسال هیچگونه پیام، تیکت و یا تماس با واحدهای مختلف مستر بازدید نیست. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص سفارشات ثبت شده با مراجعه به پنل کاربری خود » بخش تیکتهای پشتیبانی میتوانید نسبت به پیگیری سفارش مذکور اقدام نمایید.
راه های ارتباطی:
شبکه های اجتماعی:
ارسال پیام به مدیریت
"*" indicates required fields